Tuesday 14 November 2017

Forex christmas trading


Forex, kontrakty CFD i złoto FXCM Wiodący na rynku Forex Broker Co to jest FOREX Forex to rynek, na którym obracają się wszystkie waluty światów. Rynek forex jest największym, najbardziej płynnym rynkiem na świecie, którego średnia dzienna wartość obrotów przekracza 5,3 biliona. Nie ma centralnej wymiany, ponieważ handluje ona bez recepty. Handel na rynku Forex pozwala kupować i sprzedawać waluty, podobnie jak handel akcjami, z wyjątkiem tego, że możesz to robić 24 godziny na dobę, pięć dni w tygodniu, masz dostęp do transakcji na marżach i zyskujesz ekspozycję na rynkach międzynarodowych. FXCM jest wiodącym brokerem na rynku forex. HANDEL WIELU RYNKÓW NA JEDNEJ PLATFORMIE Dzięki FXCM możesz wymieniać swoją opinię na temat Forex, indeksów giełdowych i towarów za pomocą jednej potężnej platformy. Stworzony w firmie, aby sprostać wymaganiom handlowców z całego świata, Trading Station oferuje niezrównane doświadczenie handlowe. Dzięki usłudze Trading Station nie tylko uzyskasz solidny i wygodny dostęp do desktopów, sieci Web i urządzeń mobilnych, ale także zyskujesz przewagę handlową dzięki możliwościom platformy unikatowej dla pojedynczej oferty oprogramowania. Zbadaj stację handlową. Wielokrotnie nagradzana obsługa klienta i niezawodność Dzięki najwyższej klasy edukacji handlowej i potężnym narzędziom, prowadzimy tysiące handlowców poprzez rynek walutowy z 247 obsługą klienta. Odkryj przewagę FXCM. 1 W niektórych przypadkach konta klientów niektórych pośredników podlegają znacznikom. FXCM Customer Trading Metrics Maj 2018 ir. globalbrokerage. info. Trading Desk, kiedy należy zadzwonić do punktu handlowego Wszyscy klienci FXCM są zachęcani do połączenia się z punktem handlowym pod następującymi warunkami: Brak natychmiastowego dostępu do Internet Trader nie otrzymuje potwierdzenia w przypadku zamówienia złożonego przez Internet lub awarię połączenia z serwerem FXCM W przypadku jakichkolwiek innych pytań, które nie są związane z handlem, należy zadzwonić do personelu obsługi klienta FXCMs dostępnego 24 godziny na dobę, aby uzyskać pomoc w sprawie 1 212 897 7660. Telefoniczna etykieta handlowa Aby zapewnić terminowe składanie zamówień, zachęcamy wszystkich klientów, którzy kontaktują się z biurem handlu, do przestrzegania naszej etykiety telefonicznej. Przeczytaj poniższy przykład, aby upewnić się, że rozumiesz właściwą etykietę. Przykład: etykieta handlowa do złożenia transakcji lub zamówienia przez telefon: dzwoniąc do punktu handlowego, przedsiębiorca powinien na wstępie określić rodzaj rachunku, z którym handluje. Biuro handlu: Czy mogę podać numer Twojego rachunku, proszę Kupujący: Mój numer konta to 55555. Biuro handlu: Czy mogę podać Twój login, proszę Kupujący: Mój identyfikator logowania to 55555. Biuro handlu: Czy mogę odpowiedzieć na twoje pytanie bezpieczeństwa Proszę, Handlowiec: Odpowiedź na moje pytanie bezpieczeństwa brzmi: Mulberry Street. Trading Desk: Mogę mieć nazwę na tym koncie, proszę (Agent biura handlowego zadaje to pytanie w celu sprawdzenia, czy osoba dzwoniąca rzeczywiście jest posiadaczem konta.) Handlowiec: Chciałbym długo czekać na rynku, 3 partie USDJPY . Punkt handlowy: wypełniony 106,65. Uwaga: Z platformą No Dealing Desk nasi pracownicy działają jako pośrednicy, aby dokonać transakcji w Twoim imieniu, a nie jako dealer podający cenę. Dlatego po wyrażeniu zamówienia, nasi pracownicy poinformują Cię o statusie zamówienia i potwierdzą cenę zamówienia. Wykonanie transakcji Co się stanie, jeśli moja transakcja została wykonana nieprawidłowo Jeśli uważasz, że transakcja została wykonana nieprawidłowo, skontaktuj się natychmiast z działem wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. Dział handlu nie może pomóc ci w tych sprawach. Biuro obsługi klienta ds. Sprzedaży i obsługi klienta: 1 212 897 7660 Ważne: Upewnij się, że masz pod ręką wszystkie informacje dotyczące transakcji, w tym: numer biletu, czas transakcji i rodzaj problemu. Handel zostanie poddany audytowi i, w razie potrzeby, korekta zostanie dokonana w odpowiednim czasie. FXCM wykorzystuje najnowocześniejsze szyfrowanie, protokoły uwierzytelniania i jedną z najlepszych zabezpieczeń firewall, aby zapewnić, że każda transakcja i rekord klienta jest całkowicie uwierzytelniony i bezpieczny. FXCM stosuje systemy tworzenia kopii zapasowych i plany awaryjne, aby zminimalizować możliwość awarii systemu. Jeśli wystąpi problem z naszym serwerem, wszystkie otwarte transakcje, zlecenia zatrzymania i historie handlowe są zapisywane w naszych plikach kopii zapasowych. Wszystkie zamówienia są domyślnie GTC. Wykonanie transakcji Co się stanie, jeśli moja transakcja została wykonana nieprawidłowo Jeśli uważasz, że transakcja została wykonana nieprawidłowo, skontaktuj się natychmiast z działem wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. Dział handlu nie może pomóc ci w tych sprawach. Biuro obsługi klienta ds. Sprzedaży i obsługi klienta: Ważne: Upewnij się, że masz pod ręką wszystkie informacje dotyczące transakcji, w tym: numer biletu, czas transakcji i rodzaj problemu. Handel zostanie poddany audytowi, a w razie potrzeby, dostosowanie zostanie dokonane w odpowiednim czasie. Harmonogram urlopowy Alpari Limited, Cedar Hill Crest, Villa, Kingstown VC0100, Saint Vincent i Grenadyny, West Indies, jest zarejestrowany pod numerem 20389 IBC 2017 przez Sekretarza Międzynarodowych Firm Firmowych, zarejestrowany przez Urząd Usług Finansowych Saint Vincent i Grenadyny. Alpari Limited, 60 Market Square, Belize City, Belize, jest zarejestrowana pod numerem 137 509, autoryzowanym przez Międzynarodową Komisję Usług Finansowych w Belize, numer licencji IFSC60301TS17. Alpari Research Analysis Limited, 17 Ensign House, Admirals Way, Canary Wharf, Londyn, Wielka Brytania, E14 9XQ (badania finansowe i analizy dla Alpari ompanies). Alpari jest członkiem Komisji Finansowej. organizacja międzynarodowa zajmująca się rozwiązywaniem sporów w branży usług finansowych na rynku Forex. Zrzeczenie się ryzyka. Przed dokonaniem transakcji powinieneś upewnić się, że w pełni rozumiesz ryzyko związane z obrotem lewarowanym i masz wymagane doświadczenie. 1998-2017 Alpari Limited Dane nie mogą być pokazane.32 Odśwież Dane nie mogą być pokazane.32 Odśwież Możemy rozmawiać z Tobą w następujących językach: Dane nie mogą być pokazywane.32 Odświeżenie Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później. Powiadomienie o tym błędzie zostało wysłane do naszego zespołu pomocy technicznej. Aby zostać przekierowanym na europejską stronę internetową Alpari, obsługiwaną przez Alpari Europe Ltd., spółkę zarejestrowaną na Malcie i regulowaną przez MFSA, kliknij Kontynuuj. Aby pozostać na tej stronie, kliknij Anuluj.

No comments:

Post a Comment